A 2020-as szezon kezdete óta a GR Supra GT4 az egyik legsikeresebb GT4 versenyautó világszerte. A francia, brit és skandináv GT4-bajnokságon, a DTM Trophyn, a japán Super Taikyu sorozatban, az észak-amerikai IMSA Michelin Pilot Challenge-n, valamint a Pirelli GT4 America sorozatban is győzött. Mivel a versenytársak is folyamatosan fejlődtek, a TOYOTA GAZOO Racing csapata 2023 elejére elkészítette a frissített GR Supra GT4 EVO modellt, melyekkel azóta a pilóták több mint 300 versenyen vettek részt, negyvennél több osztálygyőzelmet és száz fölötti dobogós helyezést értek el. Szóval semmi kétség, jól összeállított gépekről van szó. Nem véletlen a többes szám, ugyanis 2020 óta elérték a századik megépített GT4 versenyautót. Ezt pedig a csapat egy különleges, mindössze 3 darabból álló limitált szériával ünnepelte meg. Mármint pályaautóval, mert utcára szánt verzió is született, de erről majd később. Tehát az exkluzív, kifejezetten pályanapokra tervezett GR Supra GT4 100 Edition a 2023-as szezonra elkészített GT4 EVO versenyautó alapjait kapta. Az egyedi plazma narancssárga színű vasak gépháztetején azonban méretesebb szellőzőnyílás juttat több levegőt az itt 430 lóerős, 3 literes turbómotorhoz. A lökhárítóra rögzített aerodinamikai elemek pedig nem azért kerültek fel, hogy legyen mire a lábakat tenni, miközben állnak az autó előtt, hanem komoly leszorítóerőt termelnek. A 220 ezer Eurós, vagyis nagyjából 84 millió forintért kínált GR Supra GT4 100 Edition modellekben természetesen valódi sportülések ölelik a sofőrt és utasát is. Ha esetleg a flokkolt műszerfal, a bukókeret, vagy a speciális volán nem lenne eléggé üde színfolt, a tervezők elhelyeztek pár 100 Edition feliratot is belül, ahogy a sorszámplakett is a jobb egyes előtt díszeleg. A különleges példányokra tervezett logó továbbá azon a ponyván is feltűnik, ami hozzátartozik a csomaghoz. Hiszen szállításkor vagy tároláskor sem szabad por érje ezeket a különleges gépeket – én legalábbis így gondolom. A Toyota valaha forgalomba kerülő egyik legritkább modelljéből egy jutott Európába, Észak-Amerikába és Ázsiába is. Talán sovány vigasz, de készült polgári variáns is, GT4 100th Edition Tribute néven. Ebből 100 darabot állítottak talpra. A manuális váltós, szintén 3 literes turbómotorral hajtott, de valamivel gyengébb Suprák ráadásul harmad ennyi pénzért is hazavihetők.
A Toyota legritkább autója – GR Supra GT4 100 Edition
A kizárólag plazma narancssárga színben készült pályaautó egy fontos mérföldkőnek állít emléket. Nem is vitte túlzásba a Toyota, mindössze 3 darabot gyártott belőle. Viszont, legalább jutott Európába is egy.