Szeifert Richárd
30 éve került a szalonokba a nép Ferrarija – a Fiat Coupé sztori
Manapság még mindig sokan meglepődnek, mikor kiderül egy autóról, hogy több másikkal közös padlólemezre épül. Pedig nem most pattant ki a fejekből ez a...
Kettősség még nem volt ilyen vonzó – BMW M5 és BMW M5 Touring
Egy maréknyi szerencsés ingyen is hozzájuthat minden idők egyik legkülönlegesebb BMW-jéhez. Semmi mást nem kell tenni, mint egy szezonban a legtöbb pontot összegyűjteni a...
De miért nem?! – Toyota GR Corolla facelift
Nehéz volt elsőre komolyan venni a GR Corolla ötletét, hiszen 2022. április elsejére esett a hivatalos bemutató napja. Ráadásul csak az Egyesült Államokban tervezték...
Ennél jobb aligha lehet – szalonokban a megújult a Škoda Octavia
A Škoda egyszer már nekifutott az Octavia (jelentése: nyolcadik) név használatának, de 1971-ben a süllyesztőben végezte. Nem, az autóval semmi gond nem volt, de...
A Nissan megerősítette – visszatér a NISMO Európába
Nincs ma olyan gyártó, mely ne állna át szép lassan a villanyos modellek gyártására – itt tartunk, egyelőre ez a közös irány. Azonban amíg...
Több mint két évtizede csak a Swift
Alig van ma olyan ország a világon, ahol ne ismernék a Swiftet. Nekünk magyaroknak pedig legalább olyan természetes részei az utcaképnek, mint hogy fák...
Minél erősebb egy autó, annál gyakrabban sérül
Mindenki beleszaladt már legalább egyszer olyan szituációba, amikor egy jól láthatóan felspécizett jármű vezetője pillanatok alatt tisztázatlan forgalmi helyzetet okoz. A szabályosan haladóknak pedig...
Elsőből a világ egyik legnagyobb kedvence – 30 éves a Toyota RAV4
Bár kerek évfordulóját ünnepli 2024-ben a RAV4, valójában 35 gyertyát is elfújhatnának a Toyota szakemberei. Az aktív kikapcsolódásra vágyóknak ugyanis már 1989-ben bemutattak egy...
Hamarosan jön a SERES és a DFSK!
Miért döntött a Duna Autó cégcsoport e két új márka forgalmazása mellett?
Azt gondoljuk, hogy az a trend ami elindult – és biztos, hogy a...
„Megint egy olyan időszak lesz, amikor sok újdonságot hozunk.”
Bár már lassan 2024 felénél tartunk, egy pár gondolatra térjünk vissza 2023-ba. Milyen esztendőt zárt a Hyundai tavaly?
Én azt gondolom, mind világszinten, mind Magyarországon...