Szerencsére a nagy elektrifikáció közben a Honda nem felejtette el sportos gyökereit, és a márka egyik legrégebben kínált modellje még vagányabb dizájnnal kezdi a 2020-as évet. Nagyon nem nyúltak hozzá, épp csak aktualizálták kicsit a Civic fizimiskáját. Új hűtőrácsot és frissebb rajzolatú lökősöket kapott a járgány, valamint LED-es világítótestek – beleértve a nappali menetfényeket is – járnak már alapáron hozzá. Természetesen görgőből is van szebb és jobb, illetve egy különleges kék fényezést is kikevertek a gyáriak az újdonsághoz. Belül finomabb tapintású anyagokat használnak, és elsősorban a vásárlói visszajelzésekre reagálva gombokkal kezelhető a klíma és a rádiópanel is. Módosult a központi kijelző, mely Apple CarPlay, valamint Android Auto kapcsolódási lehetőségeket kínál. Az ülések továbbra is ezerféleképpen variálhatók, a legjobban felszerelt változatokban viszont ezentúl elektromos állításút kap a sofőr. A motorkínálatból nálunk törölték a dízelt, bár lassan Európában máshol sem lehet majd elérni öngyulladós egységgel a Civic-et. Két benzinesből lehet tehát választani. A belépő a literes, háromhengeres turbós aggregát, mely 126 lóerő mellett 200 Nm forgatónyomatékot produkál. Az erősebb, de már négyhengeres 1,5 VTEC Turbo erőforrás adattáblájában 182 LE és 240 Nm szerepel a megfelelő helyeken. Mindkét motorhoz választható akár fokozatmentes CVT automataváltó is a hatos, manuál helyett. Biztonsági téren sem szerénykedik az új Civic, ugyanis már a fapados verziókban is benne van egyebek mellett az Adaptív Tempomat, a Sávtartó-asszisztens valamint a Sávelhagyásra Figyelmeztető rendszer, az Ütközésmérsékelő Fékberendezés, illetve a közúti jelzőtáblákat is felismeri és megmutatja az autó. Az új Civic egyik különleges színfoltja lehet a Sport Line verzió, melyről nem kevesebbet állítanak, mint hogy a Type-R formái ihlették. Az egyedi kiegészítők, mint az első-hátsó lökhárítóra varrt koptatók, a diffúzor vagy a fenékre biggyesztett légterelő mellett szintén csak ezen a modellen feszülnek különleges 17-es felnik. Belül piros cérnával varrt ülés- és ajtókárpitok vannak, továbbá a volánon és a váltón is ugyanilyen színű fonal fut, a sofőr pedig fémpedálokat taposhat. Az atléta dressz egy belépő szintű és egy minden földi jóval felszerelt változathoz érhető el. A Civic Sport Line-t viszont kizárólag a háromhengeres, 1 literes VTEC Turbo motorral lehet majd hazavinni, sőt, akár a fokozatmentes CVT-egységgel is konfigurálható. Az új Honda Civic már januárban megérkezik a márkakereskedésekbe, a megrendelt első autókat pedig márciustól szállítják.