Bár a közelgő Frankfurti Autószalonra elhozza magával a frissített Astrát, az összkerékhajtású Grandland X Hybrid4-et és az új, hatodik generációs Corsát is az Opel, valószínűleg többeknek is a standon pihenő 1987-es Corsa GT lesz majd a kedvencük. A sárga csoda elég kalandos úton van túl, ugyanis közel háromezer kilométert tett meg a lábán, mielőtt puccba vágták az Opel Classic szakemberei, hogy a kiállításon a legjobb színben tűnhessen fel. Elég sokat kereste a csapat az amúgy is ritka Corsa GT-t, mire végül rátaláltak egy portugál garázsban. Porto kikötője mellől indult el tehát a kis járgány, mindenféle felkészítés nélkül, majd kelet felé utazva eljutott Barcelonába, átszelte Franciaországot, Bázeltől a Rajnát követte, de tiszteletét tette a zaragozai üzemben is, ahol anno, 1987-ben legurult a futószalagról. Összesen 2700 kilométert tett meg végül a 32 éves Corsa GT, mire elért Rüsselsheimbe, az Opel Classic szerelőcsarnokába. Érdekes, hogy még mielőtt hozzáláttak volna a műhelyben, a TÜV műszaki vizsgabiztosai már úgy is megfelelőnek ítélték a több mint három évtizedes autócska állapotát és német rendszámot adtak cserébe. Ezután jöttek csak a felújítással foglalkozó szakértők, akik az alapos átvizsgálás közben találtak pár apróságot. Például egy horpadást a tetőn, hibás feliratot, karcot az üvegeken, szakadást az üléshuzaton, nem eredeti kürtöt – úgyhogy darabjaira szedték szét a kocsit. Ezután elsőként a generálozott hajtóművet építették be, majd az újra csapágyazott kerékagyakat, az új lengéscsillapítókkal és rugókkal. A frissen fényezett karosszériára új díszlécek, az eredeti piros csíkkal a korábbi sárga helyett és odaillő GT-feliratok kerültek. Végül új üvegeket raktak be, amiket egy Opel márkakereskedő raktárából szereztek, az alufelnik viszont az eredetiek maradtak, azokat csak letisztították. A kipattintott Corsa GT-re még vár egy utazás. Frankfurtba kell mennie, ahol szeptember 12–22. között az IAA-n, a hatodik Corsa világpremierjén így együtt lehet majd megnézni múltat és jelent.