A Groupe Renault nemrég ismertetett programjának része a Dacia következő ötéves terve is. A hatékony forgalmazási modellnek köszönhetően a Dacia márka 44 országban vált ismertté 2004-es megújulása óta, és több mint 7 millió járművet értékesített eddig. A Sandero és a Duster modellek ráadásul évről évre a legmagasabb számban magánvevőknek eladott autók és SUV modellek Európában. 2025-ig három új modell érkezése várható, melyek mindegyike az Alliance vadonatúj CMF-B platformjára épül. Ez amellett, hogy költséghatékony és rendkívül rugalmas, az ezen alapuló járművek alternatív energiájú és hibrid motoros verziókban egyaránt kaphatóak lesznek. Bár egyelőre csak koncepcióautóként, de máris megmutatta egyik elképzelését a gyártó. A 4,6 méter hosszú Bigster Concept a C-szegmensbe vezeti majd be a Daciát. A masszív külsejű sárdagasztóról szánt szándékkal hagyták le a különböző króm és alumínium kiegészítőket, még belül is, helyükön újrahasznosított és fényezetlen elemek találhatók. A Dacia dizájn főnöke szerint az Y-mintájú világítótestek a márka modelljeinek meghatározó elemei lesznek majd a következő időszakban. A Bigster Concept gépházfedele alá természetesen villanyos és hibrid erőforrás is rendelhető lesz. A különleges zöld színben pompázó prototípus szériaérett változata majd később kerül be a Dacia kínálatába. 2021-ben viszont érkezik az új Sandero/Logan páros és természetesen a tisztán elektromos hajtású Spring különböző változatai is nagy sorozatban készülnek majd.
A Dacia marad Dacia – Dacia ötéves terv
Bár autóik fazonja sokat változik a következő időszakban, a Dacia megmarad olyan márkának, amilyennek eddig is megismerhettük. A motorpark és a megjelenés viszont alaposan átalakul.