A 2019-es Genfi Autószalonon láthatta a közönség élőben a Honda e Prototype-ot először. Bár elég szűkszavúak a járgánnyal kapcsolatban, azt már tudhatjuk, hogy villanymotorja a hátsó kerekeket hajtja és körülbelül 200 kilométert bír egy töltéssel. Újdonság, hogy míg a prototípusnál dizájncsemegének tarthatták többen is az oldalsó kameratükröt, ma már biztos, hogy a sorozatmodellen szériafelszereltség lesz. Szemben a hagyományos oldaltükrökkel, a kameráktól nem lesz szélesebb az autó, légellenállásuk pedig 90 százalékkal alacsonyabb, ami a teljes karosszériára nézve 3,8 százalékos csökkenést jelent. A közvetített képek két hatcolos képernyőn jelennek meg, amiket a műszerfal két szélére építettek be. A vezető választhat normál és nagy látószögű üzemmódok között. A tesztelések azt mutatják, előbbinél 10, utóbbinál 50%-kal kisebb a holttér, mint a hagyományos tükröknél. Ha pedig rükvercbe kapcsol a sofőr, vezetővonalak jelennek meg a monitorokon. A Honda úgy tervezi, 2025-ben már minden Európában eladott új autója képes lesz elektromos üzemmódban is közlekedni. A Honda e ezért is játszik fontos szerepet a márka történetében, hiszen ezzel a kompakt villanyos négykerekűvel egyre közelebbinek tűnik a cél. A Honda e néhány európai piacon már most előrendelhető, az információs csatornára pedig a japán vállalat honlapján, így a magyarországin is feliratkozhat bárki.
