2008-as bevezetése óta több mint 2,3 millió példányt adtak el a Sandero-ból, így ez a modern Dacia eladások sztárja. Magyarországon is favorit a Dacia kisautója, 1403 darab kelt el belőle 2020-ban, melynek 51 százaléka (715 darab) a legjobban felszerelt, Stepway változat volt. Viszont mindössze 354 darab Logan-t adtak el tavaly, a márka importőre szerint azonban ez is megfelelő adat, főleg, hogy a legtöbb szalonban nem lehet kipróbálni ezt a modellt. Ugyancsak a hazai forgalmazó tapasztalata, hogy amióta tavaly év végén bemutatták az új Sandero/Sandero Stepway és Logan triót, a márkakereskedésekbe látogató potenciális vevők jelezték, megvárják bevezetésükkel az autóvásárlást. „Azt látjuk, hogy a vevők nagyon várják az új modelleket, arra számítunk, hogy markáns növekedést fog eredményezni a Dacia már idei első féléves eladásaiban is – mondta Wachtler Tamás, a Renault Hungária ügyvezető igazgatója. – Az új Sandero, Sandero Stepway és Logan a vásárlók igényeire kínálnak megoldást. Cserébe megbízható járműveket kapnak, amelyek rendelkeznek a mindennapos autózáshoz elengedhetetlen technológiákkal és ehhez természetesen kedvező áron juthatnak hozzá”. Az újdonságok új felszereltségi szinteket is hoztak magukkal. Míg a fapados változatot továbbra is Access néven forgalmazzák, addig a következő Essential és Comfort csomagok eddig más néven voltak (Ambiance és Arctic). Ugyancsak változás, hogy a Stepway változatok is kétféle verzióban, Essential és Comfort pakkal választhatók. Bár nálunk is csak kevesen vették meg korábban a bázis verziót, az induló Sandero Access-ben az alap biztonsági berendezések (ABS vészfékrásegítővel, ESC menetstabilizáló, emelkedőn elindulást segítő, két első légzsák, aktív vészfékező rendszer és SOS vészhívó) benne vannak, ám a légkondícionáló, vagy a távirányítós központi zár is hiányzik belőle. Sőt, a belépő csomagban még a vezetőülés magassága sem állítható és a volán is csak fel-le mozgatható. Cserébe a piac egyik legolcsóbb új autóját lehet hazavinni, 3.399.000 forintért egy 65 lóerős, egyliteres, háromhengeres motorral hajtott Sandero állhat a felhajtón.
A következő, Essential szinten (3.749.000 Ft) a legtöbb extra felárért, vagy esetleg csomagban választható (manuális klíma 130.000 Ft, vezetőülés csomag 70.000 Ft). Itt azonban már akár turbós is lehet a literes aggregát (TCe 90, 3.999.000 Ft), sőt, a gázos változat (TCe 100 LPG, 4.099.000 Ft) is innen konfigurálható. Akinek szimpatikus a fokozatmentes automataváltó, minimum a Comfort szintet kell megcélozni. A 90 lóerős motorral együtt 4.849.000 forintot kell a szalonokban hagyni. Aki viszont szeret gangolgatni, annak a szívó erőforrással 4.149.000, a TCe aggregáttal 4.399.000, míg a 100 pacis, LPG mocival 4.499.000 forintért guríthatja haza a legmagasabb felszereltséggel a Sandero-t.
A Stepway változatoknál nincs atmoszférikus hajtás, kizárólag csigával lélegeztetett TCe motorokból lehet választani.
Essential csomaggal 4.349.000 forinttól indul a vagányabb kiegészítőkkel feldobott Sandero-k ára, gázos kivitelben pedig 4.449.000 Ft a legolcsóbb Stepway. A Comfort szint felára 400.000 forint, míg a CVT-váltós Stepway Comfort 5.199.000 forinttól indul. Bár az extrák felára némileg emelkedett, azért továbbra is kellemes számokat látni a legtöbb kiegészítő mellett. A pótkerék (50.000 Ft) viszont továbbra sem része az alapfelszereltségnek, azt minden változatnál külön ki kell fizetni, az Essential szinttől választható metálfényezésért pedig 130.000 forintot kérnek el a kereskedésekben. Megfontolandó ajánlat, hogy mindössze 50.000 forintba kerül a hátsó parkoló radar (Essential csomagtól) és ugyanennyit kérnek az egyzónás digitális klímáért (Sandero Comfort és Sandero Stepway Comfort). Az áprilisban érkező Logan alapára viszont alaposan felkúszott, 4.649.000 forinttól indul majd.
A megfelelő árazás más piacokon is szimpatikussá tette a Sandero-t és az évek alatt számos elismerést is begyűjtött emiatt a modell. Az újdonság folytatja ezt a tendenciát, októberi bemutatása óta máris több díjat bezsebelt.
Legutóbb a francia autómagazin, a L’argus ítélte oda a 2021 Év Autója és Év Városi Autója címet.
Azért is fontos ez az elismerés, mert a Sandero 32 másik modellel együtt vett részt azon a szavazáson, melyen a legkülönbözőbb média felületeken (La Tribune, Le Monde, L’Équipe, RTL és La Voix du Nord) értékelték autós szakújságírók a négykerekűeket. A végső döntésben fontos tényező volt a Sandero megfelelő árazása. „Az új Dacia Sandero a márka első modellje, mely a konszern moduláris CMF-B padlólemezére épül, de közben hű marad a Dacia génekhez. Vagyis, továbbra is a megfontoltan vásárlók igényeivel van összhangban az árazása. Az Év Autója díj elismeri az erőfeszítéseinket és az elképzelésünket, mely szerint a megfelelő árképzés megfér egy modern és megnyerő külsejű autóban. Az új Sandero a tökéletes példája ennek. – mondta Denis Le Vot, a Dacia márka ügyvezető igazgatója. A francia elismerés mellett Angliában a Whatcar? olvasói szavazták meg ugyancsak az Év Autójának a Sandero-t, ahogy Romániában is megszerezte ezt a címet a Dacia újdonsága.