A BMW 1985-ben mutatta meg először a közönségnek a versenysport homologizáció miatt készített kupéját, az M3-at. Eredetileg mindössze 5000 darabot kellett volna utcára küldeni a DTM-es szereplés engedélyezéséhez, de végül olyan sikeres lett a bajor sprinter, hogy 1986 és 1991 között több mint 17 ezer készült belőle. Nem is álltak le az M3-ak gyártásával, az elsőt további öt nemzedék követte sorban, vagyis 2020-ban már a hatodik generációs M3, illetve M4 Coupé debütált. Merthogy időközben a kétajtós változat külön számozást kapott. Az pedig a puttonyos BMW-k kedvelőinek lehet jó hír elsősorban, hogy az M GmbH bejelentette az M3 Touring érkezését is. De, úgy tűnik a bajorok még találtak valamit a cilinderben a nyuszi mellett, vagy ha úgy tetszik, lapot húztak a 19-re. Persze, valószínűleg nem lesz baj a 150 darab M4 Competition x KITH modellt eladni – az M-es vasak évek óta jól fogynak, a harmincas jubileumra pedig valószínűleg többen is feltörik majd a malacperselyt. Magyarországon is beárazták az új M3-at (27.650.000 Ft, Competition 28.931.000 Ft) és M4 Coupét (28.100.000 Ft, Competition 29.381.000 Ft). A különleges kiadású KITH modellről viszont egyelőre csak annyit árultak el, hogy bizonyos piacokon lehet megrendelni. „Gyerekkorom egyik kedvenc emléke, amikor a ’80-as években meglátogattuk a nagyapámat és elvitt egy körre a BMW-ivel. Emlékszem az E21 320i modelljére, de amit igazán nagy becsben tartott, az egy E30 M3 volt. Életem ezen emlékei formálták a BMW iránti szenvedélyemet, így az, hogy velük együtt dolgozhattam ezen a projekten, felülmúlhatatlan élményt jelent” – mondta a KITH alapítója, Robbie Fieg. A limitált széria egyik leglátványosabb sajátossága a KITH-mintázatú, szénszálból készült tető. A 150 darab BMW M4 Competition x KITH modellhez készített logó egy nagyobb körrel egészíti ki a BMW emblémáját, a BMW M trikolor-árnyalatában. Hátulra is egy fekete KITH logót vasaltak. A különkiadás kizárólag Frozen Black, Frozen Dark Silver és Frozen Brilliant White matt karosszériafényezéssel érhető el, tisztelegve a BMW E30 M3 három egykori legnépszerűbb karosszériafényezése előtt. Az utastérben M Carbon kagylóülések vannak, melyekben a fejtámlák alatt világító BMW M embléma helyén ugyancsak „KITH” felirat olvasható. Utóbbi négy betűt a fejtámaszok hátsó részére, valamint a középső könyöktámasz fekete bőrözésére is dombornyomással vitték fel.
A limitált modell az új BMW M4 Competition Coupé műszaki alapjaira épül, tehát az erősebb, 510 lóerős egység hajtja.
A 650 Nm csúcsnyomatékú, turbós aggregáthoz itt kizárólag nyolcfokozatú BMW M Steptronic automataváltót szállítanak. Ez viszont valószínűleg csak keveseket zavar majd, hiszen álló helyzetből 3,9 másodperc alatt százon van a dögösített verzió, de a 12,5 másodperces nulla-kétszázas sprint sem hangzik rosszul. A BMW M4 Competition x KITH – ahogyan az új BMW M4 Competition Coupé is – klasszikus hátsókerék-meghajtásra és intelligens összkerékhajtásra is képes, az opcióként megrendelhető M xDrive rendszernek köszönhetően. A KITH széria 2020. október 23-a óta már előrendelhető, forgalmazása viszont 2021 nyarán kezdődik.