Pattogó kipufogó és izzadt tenyér – Hyundai i30N élménynap Michelisz Norberttel

Hyundai i30N élménynap Michelisz Norberttel

Amikor több erős autó is szerepel egy cikkben, általában összeadják a lóerők számát, majd elmondják, hány paripa gyűlt össze legalább egy kép erejéig. Ha a Hyundai i30N élménynap résztvevőit nézem, akkor közel 5000 lovacska volt egy helyen, ami emberi nyelvre lefordítva 15 autót jelent, plusz a már nálunk is járt i30 Fastback N tesztautó. Természetesen nem hiányozhatott Michelisz Norbert sem, aki a Hyundai márka hazai nagykövete, a dél-koreai autógyártó hivatalos versenyzője és nem mellesleg róla neveztek el nálunk 20 darab limitált szériás i30N-et. Ahogy azt még tavaly, a speciális négykerekű bemutatásakor megírtuk, azok a szerencsés vásárlók, akik haza guríthatnak egyet, nem csak egy elképesztő járgányt kapnak, de egyből egy különleges világ részesei is lesznek, melyben egyebek mellett Norbi vezetéstechnikai tréninget tart nekik, illetve minden találkozóra automatikusan hivatalosak. És bár az összes i30N Norbert Michelisz Limited Edition gazdára lelt, az október 17-i élménynapra végül csak négyet hoztak el. Itt volt az 1-es számú, amit egy éve még újságírók előtt mutattak be, a 2-es, a 10-es és a 19-es, mellettük pedig további 11 darab i30N és i30 Fastback N tulajdonos érkezett az Euroringre. Bár elsősorban márka találkozónak szánta a Hyundai Magyarország az összejövetelt, a program egy részén mi autós újságírók is részt vehettünk. A csoportkép után először egy közös autózásra ment a csapat, Norbi felvezetésével. Utána viszont igen komoly feladat várt az i30 Fastback N-re, ugyanis híres versenypilótánk a volán mögé pattant és megautóztatott 20 szerencsést, köztük engem is. Hogy mennyire bírta a gyűrődést az i30 Fastback N, és hogy értékelte Michelisz Norbert az eddigi szezont, az a következő videóból kiderül.

Felkészültem, hogy Norbi nem fogja vissza a lovakat, de ami élményt az anyósülésen kaptam a járgánytól, azt biztosan nem felejtem el. Amikor a sajtó részére hivatalos program véget ért, utána jöhettek pályára az i30N-ek. Természetesen itt is profi pilótánk instrukcióit követték a tulajdonosok, és ha jól láttam, mindegyik tulajdonos alaposan felkészült a benzin párologtatásra és a gumik radírozására. Szavak helyett jöjjenek a képek!