A Honda úgy döntött, marad a HR-V is a kínálatban. Persze a remek szívó, illetve a csodásan muzsikáló egyötös turbómotortól búcsút inthetünk, hiszen a japán vállalat 2022-ig eltakarítja az összes hagyományos üzemű erőforrását Európában kínált négykerekűiből. Így a 2021-ben érkező újdonság farán is kizárólag e:HEV felirat olvasható majd az autó neve mellett, a már megszokott VTEC vagy i-VTEC varázsszavakat ne is keressük. Ez persze nem jelenti azt, hogy unalmassá válna a Honda kompakt szabadidő-autója, hiszen a hibrid hajtásnak köszönhetően azért lesz majd potenciál benne, főleg, ha tudják tartani az 1,2 tonna környéki tömeget. Mivel a HR-V második nemzedéke a Jazz modellen alapul, valószínűleg ezentúl is így lesz. Pontos műszaki adatokat még nem közölt a gyártó, csak feltételezhető, hogy a bázisul szolgáló négykerekű 1,5 literes benzines-elektromos hajtásláncát kapja a HR-V is. Bár az igazán nagy dobás kétségkívül a CR-V-ben is dolgozó 2 literes egység beépítése lenne, akár összkerékhajtással is. Ami viszont tény, hogy a járgány sziluettjén nem nagyon változtatott a Honda – legalábbis a hátuljáról közölt fotókon felismerhetők a most futó szériával közös vonalak. Az látszik, hogy a hátsó lámpa teljesen más lesz, a kerek üzemanyagnyílás egy szögletesnek adta át a helyét, a csomagtérfedélen pedig az ívek mintha a mostani tükörképei lennének. A rejtett kilincsek viszont megmaradtak a második ajtókon. Részletes adatokat és fotókat február 18-án közöl a gyártó.
Hibridként folytatja a HR-V – Honda HR-V e:HEV
Úgy tűnik a Honda nem küldi újabb nyolc év pihenőre a HR-V-t, ahogy azt tette még 2006-ban. Megtartja, és természetesen vegyes tüzelésű modell lesz belőle.