Az egyik legkiszámíthatatlanabb időszakot éljük most minden szempontból. Sok a kérdés, legtöbbjükre pedig nincs megfelelő válasz. Még az autógyártóknak sem. Ami biztos, azon már túl vagyunk és az eddigi autóeladások alapján a Magyar Suzuki Zrt. továbbra is úgy látja, van esélyük piacvezetőnek lenni a pandémia időszakában is. A vállalat modelljeit ugyanis folyamatosan keresik a vevők, a tavaszi mélyrepülés után egyre élénkebb az érdeklődés a mára teljesen hibridesített kínálatra. A májusban értékesített 697 új Suzukihoz képest júniusban ez a szám már megduplázódott és azóta is növekszik. Augusztusban pedig már csak a Vitarából eladtak 755, az SX4 S-Cross-ból pedig 634 darabot, így ismét a két hazai gyártású Suzuki vezette az eladásokat. A 2020-as év első nyolc havi értékesítési listáján most újra a Vitara áll a dobogó legmagasabb fokán 3610 darabbal, míg az SX4 S-Cross jelenleg a negyedik helyen tanyázik (2769 db). A japán gyártású Swift (744 db) és Ignis (379 db) is jól teljesítenek, ám hiába a pozitív tendecia, a Suzuki még így is a második helyen áll jelenleg a márkák versenyében. Igaz, 9,7 százalékos piaci részesedésük mindössze 0,38 %-kal marad el az első helyen álló Toyotától. „A márkakereskedőinktől és a piackutatási adatokból érkező visszajelzések alapján a hibridek fogadtatása jó a fogyasztók körében, így reális célnak érzem, hogy az utolsó két negyedévben ismét mienk legyen a piacvezető szerep” – mondta el Hársfalvi János, a Magyar Suzuki Zrt. marketingvezetője.
