Feltámasztották az egyik legkülönlegesebb Škodát – Škoda 1100 OHC
1956 tavaszán a Škoda sportrészlege belefogott egy könnyű építésű versenyautó, az 1100 OHC tervezésébe. Egy évvel később elkészültek két prototípussal, melyek végül meg is...
Amikor már nem csak a jobb lábon múlik
Bár a WLTP adatok is elméletileg jobban megközelítik a valóságot, időnként szükség van nem laboratóriumi mérésekre is. Ezzel egyre több gyártó foglalkozik, főleg, mióta...
Együtt futnak neki – Stellantis
Az autózás történetében számos alkalommal fordult elő, hogy egy-egy nagyobb cég lendített egy éppen gyengélkedő manufaktúrán. Számos átemblémázott modell így született meg, és jó...
A Kacsából játékautó lett
Nem igazán értették meg elsőre az emberek, végül a 2CV lett „A” Citroën. Pedig már a megjelenésekor, 1948-ban is az autózás minimumát jelentette –...
A Kia EV6 a 2022-es Év Autója
Az egyik legrangosabb elismerést, az Év Autója díjat 1964 óta adják át. A Kia először 2008-ban tűnt fel az élmezőnyben – akkor negyedik helyezésig...
Ez lesz a csúcs – Škoda Fabia Monte Carlo
Valószínűleg 2011-ben még nem gondolta senki, egyszer majd Monte Carlónak hívja a Škoda a Fabia csúcsverzióját. Akkor ugyanis még készült alaposan felpaprikázott vRS belőle....
Villanyos klasszikus Mini
Bár az autók elektrifikációja az utóbbi időkben erősödött fel igazán, vannak gyártók, melyek már egy ideje foglalkoznak a témával. A Mini például 2008-ban küldött...
Jövőkép a Lexustól
Pár részlet már most kivehető a Lexus legújabb koncepcióautójáról. Az biztos, a vonalzót nem felejtették el a mérnökök, ahogy a hatalmas hűtőmaszk is megmarad...
Amikor a gyárival a legjobb – Toyota GR Heritage Parts
Valószínűleg mindenki hallotta már a kifejezést, „leveszi a polcról az alkatrészt”. Egy új autónál ez természetes, használt négykerekűeknél azonban nem mindig ennyire egyértelmű a...
A tizedik és oli
Az elmúlt 103 év alatt a Citroën most cseréli le tizedszer logóját. Vagyis, elméletileg nagyjából minden tizedik évben megújult. Nos, a képlet nem ennyire...